Warning: preg_match(): Unknown modifier '�' in /home/rootbar/public_html/wp-content/plugins/sitepress-multilingual-cms/inc/absolute-links/absolute-links.class.php on line 186

Warning: preg_match(): Unknown modifier '�' in /home/rootbar/public_html/wp-content/plugins/sitepress-multilingual-cms/inc/absolute-links/absolute-links.class.php on line 186
© כל הזכויות שמורות לברנע ג'פה לנדה משרד עורכי דין

חיפוש לפי תחום

כל העדכונים /  תגמול עובדים ובכירים

28 בנובמבר, 2022

היבטי מיסוי בתגמול מבוסס מטבעות קריפטוגרפיים לעובדים ולנותני שירותים

שימוש בתגמול מבוסס טוקנים הולך ומתרחב בשנים האחרונות. חשוב להבין מה היבטי המיסוי של שימוש זה – בייחוד לקראת עסקה משמעותית בחברה.

5 במרץ, 2020

בפסיקה תקדימית נקבע כי לעובד אשר מניותיו בחברה מוחזקות על ידי נאמן 102 אין זכויות כבעל מניות בחברה

בית המשפט המחוזי בחיפה קבע לאחרונה בפסיקה תקדימית, כי עובד שקיבל מניות בחברה שהופקדו אצל נאמן בהתאם לסעיף 102 לפקודת מס הכנסה, אין זכויות כבעל מניות.

17 ביולי, 2019

בית המשפט בפסיקה תקדימית בנושא אופציות לעובדים

לפני מספר ימים ניתן פסק דין תקדימי בעניין תכניות אופציה לעובדים בהתאם לסעיף 102 לפקודה. בית המשפט קבע, כי משהוגשה הודעה לפקיד השומה על הקצאת אופציות בהתאם לסעיף 102 לפקודת מס הכנסה והוא לא חלק עליה תוך 90 ימים, רואים את התוכנית כאילו אושרה ולא יוכל פקיד השומה לטעון מאוחר יותר כי התוכנית לא מאושרת אלא במקרים חריגים מאוד. 

19 בדצמבר, 2018

רשות המיסים מחדדת נהלים בעקבות החוזר החדש המשנה את מדיניות המס הנוגעת לאופציות

עו"ד מיקי ברנע בכתבת המשך בגלובס בעקבות החוזר חדש של מס הכנסה משנה את מדיניות המס הנוגעת לתגמול מבוסס הון שהבשלתו תלוית ביצועים. לדברי עו"ד ברנע, "החוזר החדש קובע, כי אופציות שהוקצו תחת תכנית מאושרת, שהוגשה כדין לרשות המסים, עשויות להתגלות ביום הדין כלא זכאיות למיסוי הוני מופחת".

18 בדצמבר, 2018

חוזר חדש של מס הכנסה משנה את מדיניות המס הנוגעת לתגמול מבוסס הון שהבשלתו תלוית ביצועים

עו"ד דניאל לורבר, ראש תחום תמריצים הוניים במשרדנו בראיון לגלובס בעקבות החלטת רשות המיסים כי במקום שיעור מס על רווח הוני בגובה 25% שחל על אופציות שהוענקו לעובדים למימוש במקרה של אקזיט או של הנפקה, ההכנסות מהמימוש ייחשבו כהכנסת עבודה ולכן חיוב המס עלול לעלות לכדי 50%.

13 בדצמבר, 2018

חברות נדרשות להסדיר מחדש את תכנית האופציות שלהן

חוזר חדש של רשות המיסים קובע תנאים להענקת אופציות לעובדים שהבשלתן תלויה בביצועי העובד או תלוית אירוע אקזיט או הנפקה.

20 בנובמבר, 2017

כנס: תכניות תגמול מבוססות הון

ברנע מארחים היום יחד עם ברנעXקרוסינג ואיסופ-אקסלנס מבית אקסלנס נשואה סדנת בוקר על תכניות תגמול מבוססות הון ליזמים וסטרטאפים. במסגרת הכנס, מיקי ברנע, השותף המנהל, ירצה על תכנית אופציות לעובדים.