© כל הזכויות שמורות לברנע ג'פה לנדה משרד עורכי דין

אבישי קליין

מגדל אלקטרה סיטי
רחוב הרכבת 58
תל אביב
6777016

אבישי קליין

ד”ר אבישי קליין הוא שותף ומוביל את פרקטיקת הפרטיות והסייבר במשרד. 

אבישי מחזיק בניסיון ומיומנויות ייחודיים בתחומי הפרטיות ואבטחת המידע. ניסיונו כולל עבודה מקיפה הן במגזר הפרטי והן באקדמיה, והוא מביא עמו היכרות עמוקה עם הפרקטיקות, הרגולציות והמחקר בתחומי ההתמחות שלו. לאבישי גישה פרקטית וצופה פני-עתיד לסוגיות המורכבות העולות מהשינויים התכופים בנושאי משפט וטכנולוגיה, אותה הוא מעמיד לשירות לקוחות המשרד.

 

אבישי הוא דוקטור למשפטים, עם התמחות במשפט וטכנולוגיה. טרם הצטרפותו למשרדנו, אבישי שימש כקצין אבטחת המידע של קבוצת אמדוקס. ניסיונו המגוון מאפשר לאבישי להתבונן בסוגיות משפטיות מנקודת מבט ייחודית, המתייחסת לכלל היבטי הציות של הפעילות העסקית של לקוחותיו, כולל מומחיות בדרישות רגולציות בתחום הבינה המלאכותית ודיני הפרטיות בישראל ובעולם, לרבות  ה- GDPR, CCPA/CPRA, LGPD ועוד.

 

אבישי מתמחה בבניית תכניות ציות מקיפות ללקוחותיו, בניהול משברי סייבר, בייעוץ בסוגיות שונות בתחומי הפרטיות ואבטחת המידע, לרבות ביחס להסכמים מסחריים ועסקאות מיזוג ורכישה. בנוסף, הוא מייעץ ללקוחות בקשר לבנית תכניות היערכות ותגובה לאירועי סייבר ואבטחת מידע, משמש כ-DPO, מנהל סקרי פרטיות, ומספק ליווי והדרכה לצוותי פרטיות ולמנהלים ודירקטורים בתאגידים שונים.

 

ד”ר אבישי קליין הוא אחד המייסדים של פורום ה- DPO הישראלי, חבר בוועדה המייעצת של המכון הישראלי למדיניות טכנולוגית ומרצה בתחומי משפט ואינטרנט, פרטיות ורגולציות סייבר.

 

אבישי הינו חבר ב- Future of privacy Forum (FPF) ומחזיק בשתיים מההסמכות המקצועיות היוקרתיות בתחומי הפרטיות, מטעם האיגוד הבינלאומי של מומחי הפרטיות (IAPP):

 

  • CIPP/E certification –  (Certified Information Privacy Professional Europe)
  •  CIPT certification – (Certified Information Privacy Technologist)

 

השכלה:


תואר שלישי במשפטים (PhD), התמחות בטכנולוגיה ומשפט, אוניברסיטת בר-אילן, 2015.

תואר שני במשפטים, LL.M, אוניברסיטת בר-אילן, 2008.

תואר ראשון במשפטים, LL.B, אוניברסיטת בר-אילן, 2007.

חברות בלשכת עורכי דין:


חבר בלשכת עורכי הדין משנת 2010

חדשות ועדכונים - אבישי קליין:


26 במרץ, 2025

גלובס: האם בקרוב ה-AI יחליף את נציגי השירות?

הבינה המלאכותית הופכת לאנושית ואמפתית יותר, כך שהיא מסוגלת לזהות ולהגיב לרגשות אנושיים. חברות הטכנולוגיה משקיעות בפיתוח AI רגשי שעתיד לשפר משמעותית את שירות הלקוחות ואף להציע אמפתיה רבה יותר מנציגים אנושיים. ד"ר אבישי קליין, שותף וראש תחום פרטיות, סייבר ו-AI, התראיין לגלובס על העתיד הקרוב בהיבט הטכנולוגיה הזו.

24 במרץ, 2025

Clearview AI: עשרות מיליוני דולרים בגין איסוף מידע ביומטרי ללא הסכמת המשתמשים

לאחרונה, בית המשפט הפדרלי באילינוי, אישר סופית פשרה בתביעה כנגד החברה בגין איסוף ואחסון מידע ביומטרי לזיהוי פנים ללא הסכמת המשתמשים.
23 במרץ, 2025

ברנע: ייצוג Munich Re ברכישת Next Insurance ב-2.6 מיליארד דולר

משרדנו ייצג את את Munich Re בהסכם לרכישת Next Insurance בסכום של כ-2.6 מיליארד דולר. את הלקוח ייצגו עורכי הדין אריאלה דרייפוס ודין ויינברג. כמו כן, עורכי הדין חנא דאהר ופאדי עטאללה ייצגו בהיבטי מיסים; עו"ד נטע ברומברג, בהיבטי דיני עבודה וד"ר אבישי קליין בהיבטי פרטיות שנבעו מהעסקה.

לכל העדכונים מאבישי קליין >