בית · עדכוני לקוחות · ליטיגציה
פסק דין חדש של בית המשפט העליון משרטט מחדש את גבולות הגזרה להכרה בהסכמים ומסמן כי גם להסכמים לא פורמליים עשוי להיות תוקף משפטי.
בית משפט השלום בבת ים נדרש לאחרונה לשאלה האם תיאור של מוצר באתר אינטרנט מוגן בזכויות יוצרים, וקבע, שטקסט שיווקי מהווה יצירה מוגנת, גם אם הוא מהווה תיאור של מוצר, על פרטיו הטכניים.
בית המשפט העליון דחה לאחרונה את ערעורן של ענקית המזון, חברת נסטלה, וחברת הבת שלה, נספרסו, נגד חברת אספרסו קלאב הישראלית, שיוצגה על ידי משרדנו, בטענה להפרת זכויות יוצרים, הפרת סימן מסחר, תחרות בלתי הוגנת וגרימת נזק למוניטין של נספרסו.