© כל הזכויות שמורות לברנע ג'פה לנדה משרד עורכי דין

Together is powerful

רשות החדשנות: מסלול מענקים חדש

רשות החדשנות משיקה מסלול מענקים חדש, שנועד לסייע לסטראטאפים נוכח מלחמת חרבות ברזל. בנוסף, הרשות פרסמה שורה של הקלות אדמיניסטרטיביות בכל הקשור במגעים מולה.

 

ערוץ מענקים מהיר

רשות החדשנות מקימה ערוץ מענקים מהיר לחברות הזנק הזקוקות למענק על מנת לצלוח את תקופת הלחימה. נכון לשלב זה, היקף הערוץ עומד על כ-100 מיליון ש"ח. ההגשה למסלול תחל בראשית נובמבר 2023.  ההערכה היא שכ-100 חברות יקבלו את המענקים כבר בתחילת דצמבר. המסלול מיועד לחברות טכנולוגיה ישראליות הנמצאות בשלב פיתוח מוצר או תחילת מכירות, אשר להן נכסים טכנולוגיים משמעותיים, כולל חברות הנמצאות בסבב גיוס פעיל. כחלק מהתהליך ייבחנו הנכסים הטכנולוגיים של החברה, ה-Runway שלה, זמינות ההון להשקעה אצל משקיעיה ומידת הפגיעה בעובדים ובתשתיות. עם פתיחת המסלול המהיר יתעדכנו התנאים המדויקים הנדרשים על מנת להגיש בקשה.

 

ניתן להירשם לקבלת עדכונים לגביי פתיחת ההרשמה לערוץ המענקים המהיר בקישור.

 

הקלות אדמיניסטרטיביות

בנוסף לערוץ המענקים המהיר שצפוי להיפתח, רשות החדשנות אישרה שורה של הקלות וצעדים תומכים לחברות הייטק אשר נכנסו לתוקף מיידי ולמשך 90 יום. בין ההקלות:

  • דחיית ההגשות במסלולים מסוימים לרשות החדשנות.
  • דחיית מועד הצגת המימון המשלים לתקופה נוספת של עד 3 חודשים, ועוד.

 

פרטים נוספים לגביי הסדרי ההקלות ניתן לקרוא כאן.

 

***

 

מחלקת ההיי-טק בברנע ג'פה לנדה מזמינה אתכם ליצור קשר בכל שאלה, ועומדת לרשותכם ככל שנדרש לסיוע מול רשות החדשנות ובכל עניין אחר.

 

תגיות: חרבות ברזל | רשות החדשנות