© כל הזכויות שמורות לברנע ג'פה לנדה משרד עורכי דין

Together is empowering

חיפוש לפי תחום

חדשות ועדכונים /  ליטיגציית קניין רוחני

19 ביוני, 2023

ברנע: ייצוג אשכולות בתביעה נגד נטפליקס

המדור החדש של גלובס "3 פסקי דין בשבוע", בחר לנתח את החלטת בית המשפט בעניין, בתביעה בה אייל נחשון וצוותו מייצגים את "אשכולות" נגד חברת נטפליקס. הפסיקה היא במסגרת סכסוך של חברה ישראלית לזכויות יוצרים אשר תבעה את נטפליקס. כתב התביעה עבר לעורך דין הישראלי של נטפליקס עמו משרדנו היה בקשר בנושא, אך הוא טען שאינו מוסמך. בהיעדר ייפוי כוח מפורש, ביהמ"ש קבע שהתביעה נמסרה לחברה.

12 בדצמבר, 2021

לתייג או לא לתייג: חברת דלתא נתבעה על שיתוף תמונה באינסטגרם של לקוחה – וזוכתה

בית משפט השלום דן לאחרונה בסוגיה של הפרת זכויות יוצרים הנוגעת לשימוש בתמונה מתוייגת באינסטגרם. עו"ד גל ליפשיץ, שותפה במשרדנו שהתראיינה לישראל היום בנושא אמרה כי: "שיתוף תמונה של הזולת ברשת חברתית הוא דבר נפוץ שאנו עושים אפילו בלי לחשוב עליו יותר מדי, אבל עלינו להיות מודעים לכך שלשיתוף של יצירה (תמונה, טקסט וכדומה) יש משמעויות."

18 במאי, 2021

כל מה שצריך לדעת בדרך לרישום פטנט

מפתחים מיזם? המיזם כולל קניין רוחני שאתם מעוניינים להגן עליו? התראיינו לגלובס והסברנו ליזמים כל מה שעליהם לדעת בדרך לרישום פטנט.

25 באפריל, 2018

אירוח משתתפי תכנית תעשיידע

משרדנו מארח היום את משתתפי תכנית תעשיידע, עמותת החינוך מיסודה של התאחדות התעשיינים, לסמינר בנושא הסכם מייסדים, קניין רוחני וסוגיות מסויות לסטארטאפים.

2 בינואר, 2018

מרעיון לסטארטאפ: אריאלה דרייפוס בהרצאה במרכז היזמות של אוניברסיטת בן גוריון

עו"ד אריאלה דרייפוס תרצה היום במרכז בנג'יס ליזמות וחדשנות של אוניברסיטת בן גוריון בנושא של הסכם מייסדים, קנין רוחני והסכמי השקעה.

1 בנובמבר, 2017

ברנע ייצגו אתHP בעסקה לרכישת עסקי ההדפסה של סמסונג

HP רכשה את עסקי ההדפסה של סמסונג תמורת 1.05 מיליארד דולר. HP יוצגה על ידי ברנע.

14 בספטמבר, 2017

איתי גורה בהרצאה על הסכם מייסדים וסוגיות של קנין רוחני

עו"ד איתי גורה, ירצה היום על הסכם מייסדים וסוגיות של קנין רוחני בתכנית האקסלרציה של Startau מרכז היזמות באוניברסיטת תל אביב.

5 בספטמבר, 2017

מי מחזיק בתוצרים שיצר עובד במסגרת עבודתו – העובד או המעסיק?

סוגיית הבעלות על דף פייסבוק של תכנית טלוויזיה פופולרית עלה לדיון. האם קניין רוחני שנוצר על ידי העובד במסגרת ובהקשר העבודה - שייך למעסיק?

6 בספטמבר, 2017

יובל לזי ירצה היום על סוגיות קנין רוחני במיזמי טכנולוגיה

עו"ד יובל לזי ירצה היום ליזמים על סוגיות של קנין רוחני. זאת במסגרת תכנית Hip, תכנית היזמות של קרן הישג.

29 ביוני, 2017

הרצאה של אסף שלו בקורס יזמות עילית של Startau מרכז היזמות של אוניברסיטת תל אביב

עו"ד אסף שלו ירצה היום בקורס יזמות עילית של Startau מרכז היזמות של אוניברסיטת תל אביב בנושא הסכם מייסדים וקנין רוחני.

12 ביוני, 2017

BEE - Business Entrepreneurial Experience

עו"ד איתי גורה, ירצה היום על הסכם מייסדים וסוגיות של קנין רוחני בתכנית BEE  של Startau, מרכז היזמות באוניברסיטת תל אביב.

28 במאי, 2017

מרכז היזמות של האוניברסיטה העברית: הרצאה בנושא הסכמי השקעה

במסגרת שיתוף הפעולה של משרדנו עם HUstart, מרכז היזמות של האוניברסיטה העברית, עו"ד איתי גורה ממשרד ברנע ירצה היום בנושא הסכמי השקעה וסוגיות שונות של קנין רוחני. ההרצאה מתקיימת במסגרת סמינר היזמות Startup Science Innovation. 

5 במרץ, 2017

הקרב על ג'ורג' קלוני: אספרסו קלאב ניצחה את נספרסו

בית המשפט המחוזי בתל-אביב דחה את התביעה שהגישו חברת Nespresso, ותאגיד המזון העולמי Nestle נגד חברת אספרסו קלאב הישראלית. בבסיס התביעה עמדה טענה, כי הפרסומת של אספרסו קלאב, בה נעשה שימוש בכפיל של ג'ורג' קלוני, פוגעת בקנין הרוחני של נספרסו ומתחרה באופן לא הוגן. בית המשפט דחה את טענותיה של חברת נספרסו ואף חייב אותה בהוצאות משפט בסך של 110,070 ש"ח. אספרסו קלאב יוצגה על ידי עוה"ד זוהר לנדה, איתי חתם וגילי כהן-ארזי ממשרד ברנע.

5 בפברואר, 2017

משרד ברנע סיקר את השוק הישראלי במדריך המשפטי - Practical Law

מחפשים לעשות עסקים בישראל? מדריך לעשיית עסקים בישראל שנכתב על ידי משרדנו פורסם באתר Practical Law. המדריך מקיף נושאים רבים ביניהם מערכת המשפט בישראל, השקעות זרות, רגולציה, יחסי עבודה, מיסוי וכו'.