© כל הזכויות שמורות לברנע ג'פה לנדה משרד עורכי דין

Together is empowering

חיפוש לפי תחום

חדשות ועדכונים /  רגולציית תקשורת ומדיה

31 בדצמבר, 2018

פסיקת בית המשפט העליון בעניין ערוץ הכנסת נבחר על ידי עיתון דה מרקר לאחת מחמש הפסיקות החשובות ב-2018

על פי דה מרקר פסיקתו של בג"ץ סביב מכרז ערוץ הכנסת מספק הצצה ליחסו לתקשורת ומהווה את אחת הפסיקות החשובות ב-2018. עוה"ד זוהר לנדה, אייל נחשון ועדי שהם ממחלקת הליטיגציה במשרדנו ייצגו את  חברת RGE, שזכתה להפעיל את ערוץ הכנסת.

19 ביולי, 2018

בג"ץ הכריע סופית: ערוץ הכנסת יעבור לקבוצת RGE מפעילת חדשות 10

בית המשפט העליון פרסם הבוקר את פסק הדין שדחה את עתירות חדשות 2 וערוץ 20 כנגד זכיית RGE במכרז להפעלת ערוץ הכנסת. בכך נסללה הדרך להפעלת ערוץ הכנסת על ידי RGE כבר מיום 1 באוגוסט 2018.  RGE יוצגה בהליך על ידי עורכי הדין זוהר לנדה, עדי שוהם ואייל נחשון ממחלקת הליטיגציה במשרדנו.

3 ביוני, 2018

קבוצת RGE היא הזוכה במכרז להפעלת ערוץ הכנסת

מועצת הכבלים והלוויין החליטה כי ההצעה של קבוצת RGE היא הזוכה במכרז להפעלת ערוץ הכנסת ב-10 השנים הקרובות.  RGE יוצגה בהליך על ידי עורכי הדין זוהר לנדה, עדי שוהם ואייל נחשון ממחלקת הליטיגציה במשרדנו.

26 בדצמבר, 2017

בג"ץ מקפיא את תהליך הבדיקה מחדש של הצעת RGE במכרז ערוץ הכנסת

בג"ץ קבע בצו זמני כי על מועצת הכבלים והלוויין לנמק מדוע לא הכריזה על חברת RGE כזוכה במכרז להפעלת ערוץ הכנסת, וזאת לאחר פסילת הצעתו של ערוץ 20. חברת RGE מיוצגת על ידי עוה"ד זוהר לנדה, רונן ריינגולד, עדי שהם ואיתי חתם ממשרדנו.

19 ביולי, 2017

בג"צ עצר את העברת ערוץ הכנסת לערוץ 20

RGE המיוצגת על ידי עוה"ד זוהר לנדה, רונן ריינגולד ועדי שוהם ממשרד ברנע עתר לבג"צ בענין תוצאות המכרז הנוגע להפעלת ערוץ הכנסת החדש ובבקשה לצו ביניים שימנע את ההתקשרות עם ערוץ 20, הזוכה במכרז, לפני בירור העתירות. בדיון שהתקיים היום בבג"צ, הוצא צו ביניים שהקפיא את תוצאות המכרז.