© כל הזכויות שמורות לברנע ג'פה לנדה משרד עורכי דין

Together is empowering

חיפוש לפי תחום

חדשות ועדכונים /  הנפקות וגיוס הון

6 באוגוסט, 2023

שלדים בורסאיים: איך לבצע עסקת מיזוג בצורה נכונה

כמומחית בתחום החברות הציבוריות, עו"ד חגית רוס ממשרדנו, התראיינה לדה מרקר ודיברה על הנפקת חברות בבורסה באמצעות מיזוג עם "שלד בורסאי".

6 ביולי, 2023

מימון המונים: ד"ר צבי גבאי מתייחס לשיטת גיוס המונים בראיון לדהמרקר

ד"ר צבי גבאי, ראש מחלקת שוק הון במשרדנו, מתראיין לדהמרקר ומסביר כיצד רגולציה המפקחת על מיזמי גיוס בשיטת גיוס המונים, יכולה לסייע למשקיעים.

14 ביוני, 2021

גל הנפקות הולך וגובר – כיצד חברות צריכות להיערך לקראת הנפקה?

גל ההנפקות הגובר בבורסה סוחף לא מעט חברות פרטיות לשקול מעבר לחברה ציבורית. צבי גבאי, ראש מחלקת שוק ההון במשרדנו ולשעבר הממונה על האכיפה ברשות לניירות ערך, בראיון לדה-מרקר בו מסביר כיצד חברות ששוקלות הנפקה צריכות להתנהל מול הציבור ומול הרשויות כדי לצלוח את המהלך.

25 בדצמבר, 2019

מיקי ברנע במאמר דעה בגלובס: הנפקת בורסת תל אביב - האור בקצה המנהרה?

מיקי ברנע במאמר דעה בגלובס על המהלך האחרון של הבורסה לני"ע למשיכת משקיעים חדשים עם הנפקתה בדרך של הצעת מכר ורישום מניותיה למסחר. לדבריו "הנפקה זו יכולה להיות נקודת מפנה לקראת השינוי המיוחל, שיביא להתעוררות הבורסה ושוק ההון המקומי".

13 במאי, 2018

צ'ק-קאפ השלימה גיוס מהציבור בנאסד"ק

משרדנו ייצג את החתם האמריקאי, H.C. Wainwright Co., LLC, בהצעה לציבור של מניות וכתבי אופציה של חברת צ'ק-קאפ, באמצעות תשקיף בנאסד"ק. צ'ק-קאפ גייסה 20.2 מיליון דולר באמצעות הנפקת מניות וכתבי אופציה (warrants). חברת צ'ק-קאפ חברה בשלבי פיתוח קליני בתחום הדיאגנוסטיקה והמכשור הרפואי העוסקת בפיתוח גלולה הניתנת לבליעה דרך הפה לאיתור סרטן המעי הגס.

26 באפריל, 2018

גיוס הון בבורסה כמנוף לצמיחת התעשייה הקיבוצית

ברנע יחד עם פירמת BDO והבורסה לניירות ערך יארחו היום סמינר העוסק בהיבטים השונים של הנפקת חברות קיבוציות בבורסה.

22 באפריל, 2018

החברות הקיבוציות מעדיפות לחפש השקעה של קרנות פרטיות

מיקי ברנע, השותף המנהל, התראיין לגלובס בנושא על המעבר של החברות קיבוציות מהנפקה בבורסה לחיפוש השקעה של קרנות פרייבט אקוויטי.

26 בדצמבר, 2017

מיקי ברנע בראיון סיכום שנה לגלובס על שוק ההון הישראלי

עו"ד מיקי ברנע, השותף המנהל במשרדנו, התראיין לעיתון גלובס ושוחח על האירועים הבולטים שקרו בשוק ההון בשנה האחרונה לרבות ההתעוררות בהנפקות הראשוניות בבורסה בתל אביב, פרשת בזק, ותחום ה- ICO.

13 בדצמבר, 2017

ראש הרשות לני"ע החליט לפוצץ את בועת הביטקוין

ד"ר צבי גבאי, ראש מחלקת שוק ההון במשרדנו, בראיונות שונים לתקשורת בעקבות דבריו של יו"ר הרשות לני"ע כי חברות שערכן מבוסס על ערך הביטקוין לא יוכנסו למדדי הבורסה עד שתמצא מסגרת רגולטורית מתאימה. לדברי צבי יש להבחין בין הכללת חברות העוסקות במסחר והשקעה במטבעות וירטואלים במדדי הבורסה לבין האפשרות כי חברות כאלה ייסחרו בבורסה.

13 בנובמבר, 2017

כנס בשיתוף התאחדות בוני הארץ והבורסה לניירות ערך

משרדנו מקיים היום כנס בשיתוף התאחדות בוני הארץ והבורסה לניירות ערך עבור חברות יזמיות מתחום המגורים וחברות תשתיות המבקשות לבצע הנפקה בבורסה. ד"ר צבי גבאי, ראש מחלקת שוק ההון במשרדנו ירצה על הנפקה בראי הרגולטור.

4 באפריל, 2017

הבורסה בהונג קונג נפתחת לראשונה לחברות ישראליות

ד"ר צבי גבאי, ראש מחלקת שוק ההון במשרד ברנע התראיין לדה מרקר בעקבות ההודעה של הבורסה בהונג קונג כי היא אישרה את ישראל כ"תחום שיפוט מקובל", אישור המאפשר לחברות המאוגדות בישראל להירשם בבורסה. צבי ציין, כי האישור מוגבל לחברות פרטיות ישראליות, ולחברות ציבוריות ישראליות שהנפיקו ניירות ערך בבורסה בחו"ל. כמו כן כי המשמעות המעשית עשויה להיות לא רק הרישום, אלא גם חיסכון בעלויות.

27 במרץ, 2017

ייצוג חתמים בהנפקת מדיגוס בנאסד"ק

משרד ברנע ייצג קבוצה של חתמים אמריקאים, בראשות H.C. Wainwright and Co., LLC, בתהליך פרסום תשקיף הצעה לציבור ורישום למסחר ב Nasdaq של ניירות ערך של חברת מדיגוס. במסגרת הרישום למסחר ב-  Nasdaq גייסה מדיגוס סך של 7.5 מיליון דולר. מדיגוס היא חברה ציבורית ישראלית שמניותיה נסחרות בבורסה בתל-אביב, והיא עוסקת במחקר ופיתוח של טיפול רפואי בדרכי העיכול.

30 בספטמבר, 2016

ייצוג קרן הפרייבט אקוויטי IGP ברכישת מניות בחברת Jacada

משרד ברנע ייצג את קרן הפרייבט אקוויטי IGP בעסקה של רכישת 300 אלף מניות ג'קדה (כ-7%) מידי חברת ההשקעות Kinetic Catalyst Partners של המשקיע רוברט (בוב) אשטון.

13 באוקטובר, 2016

הבורסה האוסטרלית לניירות ערך מחזרת אחר חברות טכנולוגיה ישראליות

ד"ר צבי גבאי, ראש מחלקת שוק ההון במשרד ברנע ושות', התראיין למגזין The Times of Israel ונשאל לגבי ההתעניינות הגוברת של חברות ישראליות בהנפקה בבורסה האוסטרלית לניירות ערך. צבי הסביר כי המשטר הרגולטורי האוסטרלי הינו בעל מוניטין של משטר יצירתי ומתקדם, המצליח לאזן בין הגנה על המשקיעים להבנת הסיכונים באסדרת יתר.

1 באוגוסט, 2016

חברת הביומד סלקט ביוטכנולוגיה ביצעה הנפקה בנאסד"ק

חברת הביומד סלקט ביוטכנולוגיה הודיעה ב 31.7.16 כי היא ביצעה הנפקה בנאסד"ק, ומעתה תיסחר בנאסד"ק במקביל למסחר בת"א. משרד ברנע ייצג קבוצה של חתמים אמריקאים, בראשות H.C. Wainwright and Co., LLC, בתהליך פרסום תשקיף הצעה לציבור ורישום למסחר ב-Nasdaq של ניירות ערך של חברת סלקט ביוטכנולוגיה בע"מ. במסגרת הרישום למסחר ב-Nasdaq גייסה סלקט סך של 8.4 מיליון דולר. סלקט ביוטכנולוגיה היא חברה ציבורית ישראלית שמניותיה נסחרות בבורסה בתל-אביב, והיא מפתחת טכנולוגיה להפרדת תאי גזע בצורה יעילה ובטוחה יותר.