© כל הזכויות שמורות לברנע ג'פה לנדה משרד עורכי דין

Together is empowering

חיפוש לפי תחום

חדשות ועדכונים /  ליווי חברות ציבוריות

9 בינואר, 2024

מגדלי הים התיכון וכלל ביטוח ופיננסים חתמו על הסכם להקמת מיזם משותף לאיתור הזדמנויות להקמת פרויקטים של דיור מוגן או רכישת בתי דיור מוגן קיימים בישראל

מגדלי הים התיכון, ממובילות תחום ייזום והפעלה של בתי דיור מוגן לגיל השלישי בישראל, תשקיע 200 מיליון שקלים במיזם המשותף (מתוך 500 מיליון סה"כ), ותחזיק ב-51% בזכויות ובהון השותפות. הסכום יהווה את ההון העצמי שיעמידו החברות עבור מימון שיגיע עד 3.3 מיליארד ₪. את מגדלי הים התיכון ליוו עו"ד דוד (דודי) כהן ועו"ד עמרי אורן.

31 ביולי, 2023

שוק ההון: סכנה להטעיית משקיעים בדיווחי חברות לבורסה

לאחרונה אנו עדים לתופעה הולכת וגוברת של דיווחים בבורסה שיש להם פן שיווקי ומכירתי, בכסות של דיווח על אירוע או עניין מהותיים, דבר שעלול להטעות משקיעים רבים. עו"ד אלעד רשטיק מפרט על הנושא בכתבה לדה מרקר.

27 ביוני, 2023

קריאת דוחות כספיים: הרצאה בנושא סוגיות משפטיות

משרדנו מארח את קורס קריאת דוחות כספיים של ה- ACC ליועצים משפטיים. הקורס מתקיים שמונה מפגשים והיום ירצה בקורס אלעד רשטיק בנושא הערכות שווי, מבחני חלוקת דיווידנד, דו"ח פרופורמה ועוד.

7 בדצמבר, 2022

שלדים בורסאיים: דודי כהן מאיר אור על הנושא בראיון לגלובס

בתקופה האחרונה הודיעו מספר חברות שלד על מגעים למיזוג עם חברות פרטיות בעלות פעילות מהותית. דודי כהן, ראש מחלקת מימון ותאגידים במשרדנו, התראיין לגלובס והאיר אור על הנושא השלדים הבורסאיים ועל הבעיות המשפטיות שעלולות להיווצר כתוצאה מכך.

28 בנובמבר, 2022

מימון המונים - הרצאה של אלעד רשטיק

אלעד רשטיק, שותף במשרדנו, הרצה בקורס בנושא מימון המונים מבחינת ההיבטים המשפטיים באיילת אור.

30 בנובמבר, 2022

עסקאות בעלי עניין – הרצאה של אלעד רשטיק

אלעד רשטיק, שותף במשרדנו, הרצה בקורס ניהול עסקי בכיר בנושא של עסקאות בעלי עניין – מה מותר ומה אסור. ההרצאה הייתה ליחידת היוה"לם של צה"ל בשיתוף עם איגוד הדירקטורים.

10 באפריל, 2022

"תפקידו של המשקיף מטעם בית המשפט בשולחן הדירקטוריון"

עו"ד דר' צבי גבאי השתתף במפגש "זיכלינסקי מארח" בשיתוף איגוד הדירקטורים בישראל.

20 בינואר, 2022

אירועי סייבר בחברות ציבוריות

עו"ד חגית רוס, שותפה במשרדנו, הרצתה היום בבמסגרת הכנס השנתי של איגוד החברות הציבוריות על דרישות ההערכות מחברות ציבוריות נוכח איומי מתקפות סייבר.

4 בספטמבר, 2018

אקטיביזם של בעלי מניות – מקרי בוחן בישראל

משרדנו יחד עם ארגון היועצים המשפטיים ארח היום סמינר בנושא אקטיביזם של בעלי מניות.  מיקי ברנע בחן כיצד באה לידי ביטוי פעילות אקטיביסטית בחברות ישראליות. במסגרת הסמינר הציגו גם אלחנן מעוז, מייסד קרן אוורסט וסטיב ולוסקי ממשרד Olshan Frome Wolosky LLP.

1 בנובמבר, 2017

אירוח מפגש בנושא מיתוג חברות והסכמי הפצה

ברנע יחד עם חברת המיתוג טיטאן מארחים היום כנס בנושא שיווק והפצה. עו"ד אילן בלומנפלד, שותף במחלקה המסחרית במשרדנו, מרצה על הסכמי הפצה.

2 במרץ, 2017

התערבות שיפוטית בשיקול הדעת העסקי של תאגיד

עו"ד זוהר לנדה ועו"ד גילי כהן ארזי ממחלקת הליטיגציה במשרד ברנע במאמר למדריך הדירוג המשפטי היוקרתי Chambers and Partners,  על המגמות האחרונות בפסיקה הישראלית המצביעים על שינוי אפשרי בגישת בתי המשפט בהתערבות שיפוטית בשיקול הדעת העסקי של תאגיד.

30 ביוני, 2016

הצעה לעדכון מודל הפיקוח של הרשות לניירות ערך על שוק ההון בישראל

מאמרם של עוה"ד צבי גבאי ואנדרי ינאי לכתב העת המשפטי Debate העוסק בהצעה לעדכון מודל הפיקוח של הרשות לניירות ערך על שוק ההון בישראל.