© כל הזכויות שמורות לברנע ג'פה לנדה משרד עורכי דין

Together is empowering

חיפוש לפי תחום

חדשות ועדכונים /  קרנות גידור

12 ביוני, 2023

הרצאה רועי אנגל: קרנות גידור, קרנות הון סיכון ופרייבט אקוויטי

כמומחה בתחום הקרנות, הוזמן רועי אנגל להרצות בקורס השקעות אלטרנטיביות באלטשולר שחם של האקדמיה לפיננסים. רועי הרצה על סוגי השקעות אלטרנטיביות והיבטים משפטיים במבנה קרנות.

5 בפברואר, 2023

ברנע: אירוח יום עיון בשיתוף איגוד קרנות הגידור

ד"ר צבי גבאי, רועי אנגל ויאנה זילברשטיין, הרצו השבוע בכנס שהתקיים במשרדנו בנושא- השנים הראשונות בחיי קרן גידור. הכנס התקיים בשיתוף של איגוד קרנות הגידור ולקחו בו חלק גם PWC ו- APEX Israel.

28 ביוני, 2021

פניה למשקיעים: עשה ואל תעשה

היום נקיים בשיתוף קרנות הגידור בישראל (IHFA) וובינר בנושא: פניה למשקיעים – עשה ואל תעשה. ד"ר צבי גבאי ירצה במסגרת הוובינר על התשתית המשפטית הנדרשת בפניה למשקיעים.

11 בנובמבר, 2020

ד"ר צבי גבאי הרצה בכנס וירטואלי בנושא הפצת ושיווק קרנות גידור

ד"ר צבי גבאי הרצה בנושא הפצת ושיווק קרנות גידור בכנס שנערך בשיתוף עם האיגוד הישראלי של קרנות הגידור ועם פירמת עורכי הדין הבינלאומית Katten Muchin Rosenman.

15 בספטמבר, 2020

זה עולם חדש שם בחוץ- קרנות גידור בעידן הקורונה

כחלק מהייעוץ המשפטי שלנו לאיגוד קרנות הגידור בישראל, אנו גאים להיות מעורבים בכנס השנתי השמיני של הארגון שמתקיים היום. הכנס יעסוק בהשלכות הקורונה על עולם קרנות הגידור. 

31 במרץ, 2020

צבי מנחה סמינר אונליין לחברי איגוד קרנות הגידור

ד"ר צבי גבאי, יחד עם ליאור שגב מייסד ומנכ"ל ליקוונט, הנחה היום סמינר אונליין לחברי איגוד קרנות הגידור בנושא תכנית להמשכיות עסקית לאור משבר הקורונה.

25 בספטמבר, 2019

אירוח איגוד קרנות הגידור לסדנת מו"מ

משרדנו ארח היום את איגוד קרנות הגידור לסדנת מו"מ בשיתוף פעולה עם מוטי קריסטל, מומחה למשא ומתן וניהול משברים. במסגרת הסדנא הצגנו את הטעויות הנפוצות והטכניקות להתגבר עליהם במסגרת עסקה או סכסוך.

27 בנובמבר, 2018

כנס: קרנות גידור בארה"ב

משרדנו אירח היום יחד עם משרד עורכי הדין האמריקאי פרידמן קפלן סמינר למשתתפי איגוד קרנות הגידור. צבי גבאי, ראש מחלקת שוק ההון, הרצה בנושא אכיפה בינלאומית.