© כל הזכויות שמורות לברנע ג'פה לנדה משרד עורכי דין

אורי הלל
עו

מגדל אלקטרה סיטי
רחוב הרכבת 58
תל אביב
6777016

תחומי עיסוק:

אורי הלל

אורי הוא שותף במחלקת התאגידים במשרד, ומעניק יעוץ וליווי משפטי בנושאים מסחריים ורגולטורים ליזמים, משקיעים וחברות במגוון רחב של תעשיות.

עו"ד אורי הלל מייעץ לחברות מקומיות ובינלאומיות במגוון רחב של עסקאות מסחריות, החל משלב המשא ומתן וכלה בניסוח ההסכמים עצמם.

 

אורי מעניק ליווי משפטי שוטף לחברות במסגרת עסקאותיהן השונות, בדגש על הכנה ועריכת הסכמי טכנולוגיה, רישיון, שירותים, זכיינות, הפצה וייצור, כמו גם פרויקטים של מו”פ והסכמי פיתוח משותפים.

השכלה:


המרכז הבינתחומי הרצליה .LL.B ו - BA התמחות בשיווק, שנת 2004

המרכז הבינתחומי הרצליה .LL.M התמחות במשפט עסקי, שנת 2007

חברות בלשכת עורכי דין:


חבר לשכת עורכי הדין בישראל משנת 2007

חדשות ועדכונים - אורי הלל:


20 ביוני, 2024

חובת דיווח מקוון לרשם החברות נכנסת לתוקף

בהתאם להנחיות רשם החברות, כל חברה מאוגדת בישראל – בבעלות זרה או מקומית - נדרשת להגיש את הדיווחים והבקשות השונות מטעמה לרשם החברות באופן מקוון בלבד, באמצעות אתר האינטרנט של רשות התאגידים.
10 ביוני, 2024

חובת הקמת מען דיגיטלי רשמי לתאגידים

חברות שלא דיווחו לרשם החברות על המען הדיגיטלי במסגרת הדוח השנתי הראשון של 2023 חייבות לבצע את הדיווח בדוח של 2024. במידה ולא יעשו כן, יהיו חשופות לסנקציות ולעיצומים.
29 במאי, 2024

מדריך: כל השלבים בדרך להליך פירוק מרצון

בישראל, פירוק מרצון הנו הליך מסודר שתחילתו בהכנה והגשה של תצהיר כושר פירעון מטעם הדירקטורים של החברה, ולאחר מכן אישור הפירוק על ידי בעלי המניות של החברה, מסירת הודעות לנושים של החברה ולרשם החברות, ולבסוף – פירוק החברה. חשוב לבצע את ההליך בצורה מסודרת, כדי להימנע מחשיפות, קנסות וחובות.

לכל העדכונים מאורי הלל >

תחומי עיסוק: