© כל הזכויות שמורות לברנע ג'פה לנדה משרד עורכי דין

חיפוש לפי תחום

כל העדכונים /  תמריצי מס ומענקים

20 בדצמבר, 2023

רשות החדשנות מממנת הוכחת היתכנות (Proof Of Concept)

מסלולי המימון להוכחת התכנות מאפשרים ליזמים ומיזמים צעירים מרווח נשימה בדרך מרעיון למוצר, עוד לפני כניסתם של משקיעים חיצוניים למערך השיקולים.

18 בספטמבר, 2022

הרצאה: על מיסים וסטארטאפים- הראל פרלמוטר ב TAU Ventures

הראל פרלמוטר, ראש מחלקת המיסים של משרדנו, הרצה השבוע למיזמים ובוגרי TAU Ventures, קרן הון סיכון להשקעות בסטארטאפים של אוניברסיטת ת"א. בהרצאתו, התייחס הראל ליתרונות והחסרונות של חברה מועדפת, אפשרויות תגמול עובדים וסוגיות מס שחשוב להכיר כסטארטאפים.

24 בנובמבר, 2020

הפעימה השנייה של מענקי הסיוע למגזר השלישי והחברה האזרחית יוצאת לדרך

לפני מספר ימים יצאה לדרך הפעימה השנייה של צעדי הסיוע לטובת עמותות וחברות לתועלת הציבור. בהשוואה לפעימה הראשונה – הורחב התנאי של גובה מחזור ההכנסות של ארגון על מנת שיהיה זכאי למענק והורחבו תקופת הפגיעה הנבחנת ורף הסיוע המקסימלי.

2 באפריל, 2020

עדכוני רשות החדשנות לחברות נתמכות ומסלולי תמיכה חדשים

הרשות הלאומית לחדשנות טכנולוגית פרסמה הקלה לחברות נתמכות באופן ההכרה בהוצאות בגין עובדים אשר נמצאות בתקופת ביצוע תכנית מאושרת.

20 בפברואר, 2018

מהו חוק מילצ'ן

עו"ד הראל פרלמוטר, ראש מחלקת המיסים במשרדנו, התראיין לבלומברג BNA בעקבות הפרסומים האחרונים על חוק מילצ'ן, המאפשר לשר האוצר להאריך בעשר שנים את הפטור לעולים חדשים ותושבים חוזרים מדיווח ומתשלום מס על הכנסות בחו"ל.

8 בנובמבר, 2015

תזכיר חוק: תמריצי מס למשקיעים בסטארט-אפים אשר ייסחרו בבורסה בת"א

על מנת לקדם את תעשיית הטכנולוגיה והביומד ולהפוך את הבורסה הישראלית לאלטרנטיבה ראויה לגיוסי הון של חברות אלו, הוקמה וועדה מיוחדת לבחינת התמריצים האפשריים בתחום המיסוי.