© כל הזכויות שמורות לברנע ג'פה לנדה משרד עורכי דין

Together is powerful

המשך פעילות מוסדות תכנון ארציים ומחוזיים

דלית זילבר – מנכל"ת מנהל התכנון, הודיעה ביום 23 למרץ, כי לאור המשמעות הקריטית של עבודות מוסדות התכנון להמשך תפקוד המשק, הובאה הצעה להמשך קיום דיונים מסוימים במוסדות התכנון בעת המשבר, באמצעות "חיבור מרחוק".
הדיונים יתאפשרו בכפוף להתקיימות התנאים הבאים:
1.  מספר הנוכחים פיזית בדיון לא יעלה על המספר המקסימאלי בהתאם להנחיות משרד הבריאות. זאת תוך שמירה על המרחקים הנדרשים בין הנוכחים.
2. אין מניעה כי כל חברי מוסד התכנון או ממלאי מקומם וכן כל מי שהזמנתו לדיון נדרשת לפי דין לעניין מתנגדים, יהיו שותפים בדיון, בין פיזית בין באמצעות חיבור מרחוק.
3. קיים מניין חוקי של חברי ועדה (כולל חברי ועדה השותפים לדיון באמצעות מחיבור מרחוק). הדיון יוקלט ולאחר מכן יערך פרוטוקול כדין.
4. ככל שזימון משתתפים נוספים אינו מחוייב ע"פ חוק, יש לבחון עם הגורמים המוזמנים לסוג הדיון המבוקש, ועם כל גורם רלוונטי אחר שהיה מוזמן לדיון בעת שגרה, את עמדתם ביחס לקיום הדיון והאפשרות כי ישתתפו בו בחיבור מרחוק.
5. במידה ומי מהמוזמנים לא יוכלו להשתתף בדיון מרחוק יתאפשר להם להעביר את עמדתם בכתב וזו תועבר לחברי הוועדה מראש ותוצג בדיון. ככל שהוצג קושי בהגשת עמדתם בכתב, יחליט יו"ר מוסד התכנון האם לקיים את הדיון לאחר ששקל את הצורך בקיום הדיון אל מול הקושי שהוצג בהעברת עמדה כאמור ואת הצורך בקבלת העמדה לצורך קבלת הכרעה.
6. ככל שמדובר בדיון התנגדויות, ניתן יהיה לקיים דיון בהתנגדויות ובלבד שהוגשו עד 5 כתבי התנגדויות וניתנה הסכמה בכתב של כל המתנגדים כי אין מניעה מבחינתם לקיים את הדיון מחמת המצב, בין אם בנוכחות פיזית (בהתאם להנחיות משרד הבריאות) ובין אם בחיבור מרחוק. באשר לקיום דיון באמצעות חיבור מרחוק תכלול ההסכמה, בין היתר, התחייבות כי לא תישמע על ידי המתנגד כל טענה בכל הנוגע לאופן קיום הדיון כאמור. לכל מתנגד תינתן אפשרות להציג את התנגדותו ולהגיב למענה שניתן להתנגדות
תגיות: מנהל התכנון | נגיף הקורונה