© כל הזכויות שמורות לברנע ג'פה לנדה משרד עורכי דין

חיפוש לפי תחום

כל העדכונים

9 בפברואר, 2016

מימון פרטי למגזר הציבורי

9 בפברואר, 2016

הבורסה עוזרת למשקיעים: אדיסון תבצע ניתוח של חברות היי-טק שנסחרות בת"א

משרדנו מייצג את חברת המחקר הבינלאומית אדיסון בהסכם מול הבורסה בתל אביב לקידום משותף של מודל ייחודי שטרם נוסה בשוק ההון הישראלי. המודל יכלול ביצוע אנליזה בלתי תלויה על חברות הייטק וחברות ביומד הנסחרות בבורסה בת"א, בחסותה ובמימונה החלקי של הבורסה.  

4 בפברואר, 2016

איך עובדת מכונת ההימורים הישראלית- ראיון

מגזין דהמרקר סוקר את תחום הימורי האונליין בישראל. מהתדמית השלילית, דרך המשכורות ועד סוגיות הרגולציה. 

2 בפברואר, 2016

יובל לזי מצטרף כשותף יחד עם צוותו למשרד ברנע

יובל לזי שהיה בעשור האחרון שותף במחלקה המסחרית ומחלקת המיזוגים והרכישות במשרד צלרמאיר פילוסוף, הצטרף ביחד עם 2 עורכי דין למשרד ברנע. לזי מתמחה במיזוגים ורכישות, השקעות הון פרטיות והשקעות הון סיכון, מימון, ניירות ערך, קניין רוחני ועסקאות תאגידיות ומסחריות מורכבות. לדברי מיקי ברנע, שותף מנהל משרד ברנע, הצטרפותו של יובל לזי ושל צוותו הם "חלק מהגידול בהיקפי הפעילות של המשרד, ומהצמיחה במספר עורכי הדין במשרד ב- 38% בשנה האחרונה. התמהיל של 4 שותפים חדשים משורות עורכי הדין במשרד ושותפים המצטרפים ממשרדים אחרים יחד עם צוות מקצועי, מבטא את התפיסה שלנו של המשך צמיחת המשרד על ידי שילוב של גידול אורגני עם חיזוק על ידי כישרונות מבחוץ".   משרד ברנע מונה כיום 55 עורכי דין, מתוכם 18 שותפים.

27 בינואר, 2016

מיקי ברנע בראיון בלעדי לגלובס: זה מה שהבורסה בת"א צריכה לעשות

עו"ד מיקי ברנע, מומחה בתחומי חברות וניירות ערך ויועץ ותיק לחברות ולמוסדיים, מונה את הצעדים הנדרשים לדעתו כדי למשוך חברות להנפיק בת"א, ולשנות את מגמת ההתכווצות של הבורסה.

25 בינואר, 2016

מגזר חברתי – עדכון 'כללי ניהול תקין' של עמותות

לפני כשבועיים  פרסם משרד המשפטים מהדורה מעודכנת חדשה של חוברת "הנחיות להתנהלות עמותות", וכן מהדורה מעודכנת וחדשה של חוברת ההנחיות המשלימה לעניין "רישום עמותות, שם מטרות ותקנון". חוברות אלה כוללות מספר עדכונים והבהרות לנוסחן הקודם.

25 בינואר, 2016

מה ידוע לכם על ידועים בציבור?

יותר ויותר זוגות בוחרים בשנים האחרונות, משלל סיבות, לקיים זוגיות ללא חופה וקידושין. למדינת ישראל חוקים ברורים לחלוקת הרכוש, במצב של פרידה אם בני הזוג התחתנו כדת וכדין. אך במידה והם בחרו שלא לעגן את הזוגיות בדרך פורמלית אלא הם נחשבים ידועים בציבור, הנושא מורכב יותר.

22 בינואר, 2016

ברנע מייצגים את אספרסו קלאב

עו"ד זוהר לנדה, עו"ד איתי חתם ועו"ד גילי כהן ארזי, מייצגים את חברת אספרסו קלאב בתביעה שהוגשה נגדה על ידי נספרסו. התביעה הוגשה כנגד יצרנית הקפה בשל כפיל של ג'ורג' קלוני שהופיע בפרסומת טלויזיונית של החברה.

21 בינואר, 2016

בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה את תביעתה של מליבו נגד משפחת הר-גיל

עו"ד זוהר לנדה ועו"ד גל ליפשיץ ממשרד ברנע ייצגו את משפחת הר גיל בתביעה בהיקף של 13 מיליון ש״ח, שהוגשה נגדם על ידי חברת הנדל"ן מליבו. בתביעה דרשה מליבו תשלומים הנוגעים לתוכנית מתאר לחטיבת קרקע בהיקף של אלפי דונמים בחדרה. בית המשפט המחוזי בתל-אביב דחה את התביעה במלואה תוך חיוב בהוצאות לטובת משפחת הר-גיל.

21 בינואר, 2016

אירוח ועדת ההשקעות של עמותת יוניסטרים

כחלק משיתוף הפעולה עם עמותת יוניסטרים, אירח משרדנו את ועדת ההשקעות של העמותה, אשר במהלכה הציגו בני נוער מיזם עסקי אותו פתחו במהלך התוכנית ודימו תהליך של גיוס הון בפני משקיעים. עו"ד מיקי ברנע עו"ד ורונית אופיר נבחרו לקחת חלק בחבר השופטים אשר הורכב ממנכ"לים ובכירים בתעשייה בניהם מנכ"ל מיקרוסופט, מנהלי השקעות ומנהלי קרנות הון סיכון. 

17 בינואר, 2016

זה כל השוני- ראיון עם מיקי לגבי הסכסוך של משפ' הרציקוביץ'

בימים אלו מתנהל סכסוך ירושה בין שני האחים למשפחת הרציקוביץ, דורון, ולוני. מיקי ברנע, המייעץ בין השאר בסוגיות של העברת ירושות ונכסים במשפחות בעלות ממון. התראיין לגלובס כמומחה בתחום זה.

17 בינואר, 2016

שיימינג באינטרנט וברשתות החברתיות – ההיבט העסקי

השקעתם זמן, כסף ומאמץ רב בכדי להקים בית עסק ולפתח אותו, וסוף סוף אתם רואים ברכה בעמלכם ואולי אפילו מתחילים להרוויח. אתם עושים את מירב המאמצים בכדי לספק מוצרים או שירותים לקהל הלקוחות, וכל הזמן תוך כדי התנהלות שירותית ככל האפשר. וכל זה יכול להיעלם בהינף קולמוס. לקוח אחד בלתי מרוצה מעלה לפורום כלשהו או לרשתות החברתיות פוסט העוין את בית העסק שלכם, וזה הופך לויראלי ומתפשט ברחבי האינטרנט כשריפה בשדה קוצים;

12 בינואר, 2016

ג'ונסון אנד ג'ונסון הובילה סבב השקעה בסטארט אפ ישראלי

V-Wave  סטארט אפ ישראלי, אשר פיתח מכשיר לטיפול בחולי אי-ספיקת לב, השלים סבב גיוס של 28 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילה ג'ונסון אנד ג'ונסון אשר יוצגה על ידי משרד ברנע.

7 בינואר, 2016

סיכום שנת 2015 בדיני עבודה

השנה החולפת התאפיינה ביוזמות חקיקה ופסיקות מעניינות בתחום עולם העבודה בישראל – מתן חיוב מעסיקים פוטנציאליים למסור הודעות בכתב למועמדים לעבודה, בין אם התקבלו ובין אם לא, סוגיית משחקי הכדורגל בשבת ועוד. הנה כמה נקודות שחשוב לזכור מהשנה החולפת.

7 בינואר, 2016

עו"ד אייזיק חנניה ישתתף כשופט בפאנל משקיעים

עו"ד אייזיק חנניה ישתתף בפאנל משקיעים אשר יתקיים במסגרת שיתוף פעולה בין  StarTAU  מרכז היזמות של אוניברסיטת תל אביב לבין קהילת היזמות של עיריית פתח תקווה. במהלך האירוע יציגו כ- 10 יזמים את המיזם העסקי שלהם ויקבלו חוות דעת מחברי הפאנל.

6 בינואר, 2016

ליטיגציה וסכסוכים בישראל - לקסולוג'י

כמומחה בתחום הליטיגציה בישראל, זוהר לנדה, ראש מחלקת הליטיגציה במשרד ברנע, נבחר לכתוב את הפרק הישראלי הסוקר את תחום הליטיגציה בישראל באתר היוקרתי לקסולוג'י. .לקסולוג'י הינו פלטפורמת מחקר המספקת מידע משפטי ועדכונים ליועצים משפטיים בכל העולם  

6 בינואר, 2016

משחקים טקסס הולד'ם? פסק דין חשוב ניתן לאחרונה בנושא

לאחרונה דן בית המשפט המחוזי בחוקיותו של משחק הפוקר טקסס הולד'ם. זאת במסגרת ערעור פלילי על פסק דינו של בית משפט השלום בנוגע לכתב אישום אשר הוגש נגד המערערת ובעלה, בגין ניהול של טורניר פוקר טקסס הולד'ם בדירתם. הערעור נסב על שאלה אחת בלבד – האם משחק הפוקר טקסס הולד'ם הוא משחק אסור אם לאו; וביתר דיוק – האם רכיב המזל גובר על רכיב הכישורים במשחק הזה, כפי שטענה המדינה  או האם הכישורים גוברים על המזל,  כפי שטענה  המערערת.

5 בינואר, 2016

פסק דין תקדימי בנושא מחירי העברה טורף את הקלפים באשר להענקת אופציות לעובדים

פסק הדין בעניין קונטירה, שניתן לפני שבועיים בבית המשפט המחוזי, משנה דרמטית את סוגיות ה Cost plus הרלוונטיות לחברות ישראליות המעניקות שירותים לחברה זרה קשורה ומעניקות אופציות לעובדיה במסגרת סעיף 102 לפקודת מס הכנסה (מסלול הוני). פסק דין זה, הינו הראשון בתולדות המשפט הישראלי העוסק בנושא "מחירי העברה" מאז נכנס לתוקף סעיף 85א לפקודת מס הכנסה, בסוף שנת 2006 וטורף את הקלפים בכל הנוגע להענקת אופציות לחברה הפועלת במסגרת שיטת ה Cost Plus במסגרת כללי מחירי העברה.

4 בינואר, 2016

מימון המונים לחברות סטארט-אפ ללא תשקיף

אף שמודל מימון ההמונים מיושם הלכה למעשה בישראל מזה למעלה משנה, החוק שעבר בכנסת שבוע שעבר  מסדיר לראשונה בישראל את תחום גיוסי המונים בפטור מתשקיף באמצעות גיוס המונים. מאמר דעה של אריאלה דרייפוס בנושא פורסם ב- The Lawyer.

3 בינואר, 2016

סופסוף – תחום גיוס המונים מגיע לישראל

ביום חמישי, רגע לפני רדת המסך על שנת 2015, פורסם ברשומות החוק לקידום השקעות בחברות הפועלות בתחומי הטכנולוגיה העילית. החוק הוא תוצאה של יישום המלצות הועדה לקידום השקעות בחברות ציבוריות הפועלות בתחום המחקר והפיתוח והוא כולל שלושה נושאים עיקריים: הסדרה לראשונה של תחום מימון ההמונים בישראל, הקלות והתאמות בדרישות הגילוי בתשקיף והקמת קרנות טכנולוגיה עילית נסחרות.