© כל הזכויות שמורות לברנע ג'פה לנדה משרד עורכי דין

Together is empowering

חיפוש לפי תחום

חדשות ועדכונים /  מיזוגים ורכישות

5 בדצמבר, 2021

ייצוג חברת משוב בעסקת מכירה

משרדנו ייצג את חברת משוב אשר פיתחה אפליקציה לניהול בתי ספר, במכירתה לחברת פריוריטי. כמיליון הורים ותלמידים משתמשים באפליקציה על בסיס יומי כדי לתקשר עם הצוותים הפדגוגיים. משוב היא חברה רווחית שמעסיקה 25 עובדים. 

25 בנובמבר, 2021

ייצוג Mouro Capital בהשקעה בסטארטאפ הישראלי Vesttoo

משרדנו ייצג את Mouro Capital, בהשקעתה בסך 8 מיליון דולר, בסטארטאפ הטכנולוגי הישראלי בתחום הביטוח Vesttoo בסבב גיוס B אותו היא הובילה, בסך 16 מיליון דולר.

11 בנובמבר, 2021

ברנע: ייצוג אינומייז בעסקת רכישה ע"י פייסבוק

משרדנו ייצג את אינומייז, חברת שרותי פיתוח השבבים הישראלית, בעסקת רכישה על ידי פייסבוק. את החברה ליוותה עו"ד אריאלה דרייפוס. עוה"ד נטע ברומברג וג'קי זילברמן ייעצו בעסקה בכל הנוגע להיבטי דיני עבודה. 

7 באוקטובר, 2021

משרדנו ייצג את חברת האופנה GAP ברכישת סטארטאפ ישראלי

משרדנו ייעץ לענקית האופנה GAP ברכישת סטארטאפ טכנולוגי ישראלי אשר פיתח טכנולוגיה המבוססת על בינה מלאכותית. חברת CB4 מאפשרת לקמעונאיות לשפר את חוויית הלקוח ולהגדיל מכירות. עורכי הדין סיימון ג'פה ואריאלה דרייפוס הובילו את העסקה. עוה"ד נטע ברומברג וג'קי זילברמן העניקו ייעוץ בקשר להיבטי דיני עבודה שעלו מהעסקה.

29 בספטמבר, 2021

משרדנו מייצג את הסטרטאפ Niio בהסכם מימון ושותפות עם Samsung העולמית

משרדנו מלווה את Niio, פלטפורמת אמנות דיגיטלית ייחודית, מיום הקמתה. לאחרונה, ליווינו את החברה בסבב גיוס ראשון של 15 מיליון דולר.   עורכי הדין סיימון ג'פה ואריאלה דרייפוס ממשרדנו ייצגו את הלקוח גם בהסכם מימון ושותפות אסטרטגית עם חברת Samsung Displays העולמית שתציג על מאות ממסכיה את האומנות הדיגיטלית שמציעה Niio.

27 במאי, 2021

משרדנו ייצג את נופר אנרג'י במו"מ לרכישת זכויות בקבוצת Blue Sky

סמואל הנרי סמואל, שותף במשרדנו, ייצג את נופר אנרג'י במשא ומתן לרכישת 67% מהזכויות בקבוצת Blue Sky (קבוצת חברות העוסקות בפיתוח והקמת פרויקטים של אנרגיה סולארית בארצות הברית). שווי העסקה מוערך בכ-91 מיליון דולר.

23 במאי, 2021

משרדנו ייצג את קבוצת מגדל בהשקעה בחברת הפינטק Sunbit

חברת הפינטק Sunbit, שפיתחה טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית המאפשרת פריסת תשלומים באופן מותאם אישית, גייסה 130 מיליון דולר בסבב D אותו הובילו Group11, Zeev Ventures ומגדל השקעות. מיקי ברנע ואריאלה דרייפוס ייצגו את 'מגדל חברה לביטוח' בעסקת ההשקעה.

15 במאי, 2021

ייצוג קבוצת מגדל בעסקת השקעה של מיליוני שקלים בחברת Behalf

משרדנו ייצג את קבוצת מגדל בעסקת השקעה של 35 מיליון דולר, בחברת  Behalf המספקת פתרונות מימון לחברות B2B. מיקי ברנע ואריאלה דרייפוס ייצגו את מגדל בעסקה זו.

1 בנובמבר, 2020

משרדנו ייצג את חברת דנאל ברכישת 51% מחברת מנור מדיקל העוסקת בתרומת ביציות ופונדקאות

עורכי הדין מיקי ברנע ואילן בלומנפלד ייצגו את קבוצת דנאל ברכישתה 51% מחברת מנור מדיקל לפי שווי של עד 140 מיליון שקלים.

27 ביולי, 2020

ראיון בגלובס עם מיקי ברנע: שינוי וביטול עסקאות רכישה בימי קורונה

עסקאות מיזוג ורכישה הן עסקאות רב-שלביות. יש שלב של מו"מ, ואז הסכם הבנות ואחריו הסכם מפורט, אבל בין חתימת ההסכם להשלמת העסקה עובר זמן, כי צריך להשלים כל מיני תהליכים. עם פרוץ הקורונה, שינוי וביטול עסקאות רכישה שנחתמו טרם פרוץ המשבר, נהיו עניין שכיח. לאור זאת ראיינו בגלובס את מיקי ברנע שאמר בין היתר: "האפשרות לחמוק או לעשות שינוי משמעות פתוחה רק לעסקאות שהתחילו לפני המשבר והן עדיין פתוחות, כי הן ממתינות לאישורים רגולטוריים למשל."

7 במאי, 2018

פרוטרום נמכרת בכ-7.1 מיליארד דולר ל-IFF

משרדנו ייצג את חברת הטעמים האמריקאית IFF בעסקת הרכישה של חברת פרוטרום, יצרנית תמציות הטעם והריח.

8 בנובמבר, 2018

ברנע מייצגים את חברת סקאל גלובל דיוטי פרי בע"מ

משרדנו מלווה את הבעלים של חברת סקאל גלובל דיוטי פרי בע"מ במכירת החברה כחלק מעסקת מכירת קבוצת סקאל לידי איש העסקים טדי שגיא.

7 באוגוסט, 2018

השקעות זרות בישראל - סקירה משפטית עבור מדריך הדירוג ליגל 500

עוה"ד מיקי ברנע ומאיר וינקלר חיברו את הפרק על השקעות זרות בישראל עבור מדריך הדירוג ליגל 500, במסגרתו פרטו את הגורמים המרכזיים שיש לקחת בחשבון כאשר מחפשים להשקיע בחברות ישראליות.

30 ביולי, 2018

ברנע ליווה את קרן JJDC בסבב השקעה בחברת OrthoSpin.

משרדנו ייצג את התאגיד האמריקאי Johnson and Johnson, המשקיע המוביל בסבב השקעה של 3 מיליון דולר בחברת OrthoSpin. חברת OrthoSpin הינה סטארטאפ ישראלי, המפתח מכשיר לקיבוע עצמות שניתן לתפעול ולשליטה מרחוק.

1 בפברואר, 2018

משרד ברנע ייעץ בעסקת מכירת חטיבת בריאות האישה של טבע

משרדנו ייעץ בעסקת מכירת חטיבת בריאות האישה של טבע לקרן CVC Capital Partners של רשת בתי המרקחת CVC תמורת 703 מיליון דולר.

9 במאי, 2018

ברנע ליווה את קרן ההשקעות ADM Capital בהשקעה בחברת הסטראט-אפ Rootility

משרדנו ליווה את קרן ההשקעות הבריטית ADM Capital בסבב השקעה בחברת הסטארטאפ הישראלית Rootility .Rootility פיתחה שיטות חדשות להגברת התפוקה של שורשי צמחים בצורה ייחודית ופורצת דרך.

27 במרץ, 2018

משרד ברנע ייצג את חברת סלברייט במכירה של חטיבת מובילוגי לקרן אמריקאית

משרדנו ייצג את חברת סלברייט במכירה של חטיבת מובילוגי לקרן ESW Capital האמריקאית. חטיבת Mobilogy שפעלה כמותג נפרד, מציעה פתרונות טכנולוגיים למפעילי סלולריים, ספקי שירות והתקנות, וארגונים בשוק התקשורת הניידת.

10 באפריל, 2018

משרד ברנע סוקר את שוק המיזוגים והרכישות בישראל עבור אתר הדירוג הבינ"ל IFLR

דו"ח המפרט את הטרנדים וההתפתחויות בשוק המיזוגים והרכישות הישראלי נכתב על ידי עו"ד אריאלה דרייפוס ופורסם באתר המדריך הדירוג הבינלאומי IFLR1000.

11 בדצמבר, 2017

ברנע ייצגה את EXO Technologies בעסקת הרכישה של החברה על ידי התאגיד האמריקאי Lear

משרדנו ייצג את חברת הסטארטאפ הישראלית Technologies EXO המפתחת פתרונות מבוססי GPS בהליך הרכישה על ידי התאגיד האמריקאי Lear.

26 באוקטובר, 2017

אירוח משלחת משקיעים ממקסיקו

משרדנו מארח היום משלחת של משקיעים ממקסיקו שהגיעו לארץ על מנת לאתר הזדמנויות להשקעה. עו"ד מיקי ברנע, השותף המנהל במשרדנו נפגש עם המשלחת וסיפר על האקוסיסטם הישראלי.