© כל הזכויות שמורות לברנע ג'פה לנדה משרד עורכי דין

Together is empowering

חיפוש לפי תחום

חדשות ועדכונים /  מיזוגים ורכישות

31 במרץ, 2024

ייצוג One Peak בהשקעה של 100 מיליון דולר

סיימון ג'פה, יובל לזי, מאיר וינקלר, טל פרייליך-חי, נופר רוז דוד ודנה בן יהודה ייצגו את One Peak, קרן השקעות בריטית, בסבב השקעות בסטארטאפ הישראלי Coro, המפתח פלטפורמת ניהול סיכוני סייבר לעסקים קטנים.

25 בדצמבר, 2023

ברנע: ייצוג קבוצת אביב בעסקת השקעה

עורכי הדין אילן בלומנפלד, טרי אלמוזלינו-ארנון, אלון וולנר ודניאל קלינמן, ייצגו את חברת אביב ייזום בעסקת השקעה של מנורה, בהיקף של 45 מיליון ₪ בפרויקט קריית שחקים בהרצליה.

10 ביולי, 2023

ברנע: ייצוג בש גל ספורט מקבוצת מובמנט וולנס בעסקת רכישה

עורכי הדין מישה גיטרמן ועמרי אורן ליוו את בש גל ספורט מקבוצת מובמנט וולנס - החברה המובילה בישראל בתחום קידום הבריאות בארגונים הגדולים בארץ - בעסקת רכישה של אנרג'ים, יבואנית ציוד הכושר, ב-30 מיליון ₪

20 ביוני, 2023

עסקת ענק לקבוצת עזריאלי אשר מוכרת את חלקה בקומפאס

עורכת הדין אריאלה דרייפוס, מלווה את קבוצת עזריאלי בכל פעילותה בתחום רכישת חוות שרתים. בשנת 2019 ייצגה אריאלה את הקבוצה ברכישת 20% מחברת קומפאס האמריקאית. אתמול הודיעה הקבוצה כי היא מוכרת את אחזקותיה בחברה לפי שווי פעילות של 5.7 מיליארד דולר, ובניכוי החוב של קומפאס מדובר בשווי של 2.7 מיליארד דולר (כ–10 מיליארד שקל).

16 במאי, 2023

דחיית שווי החברה - אריאלה דרייפוס בטור דעה

אריאלה דרייפוס, שותפה במחלקה המסחרית בינלאומית במשרדנו, בטור דעה לCTECH מבית כלכליסט, בו היא מסבירה על האפשרות לדחיית שווי החברה.

4 בדצמבר, 2022

ברנע: ייצוג Convent Capital בהשקעה של 42 מיליון דולר

משרדנו ייצג את Convent Capital, פרייבט אקוויטי שבסיסו באמסטרדם, בסבב גיוס של 42 מיליון דולר ב- BeeHero. הסטארטפ הישראלי BeeHero מפתחת פלטפורמה להאבקת דבורים והיא מחזיקה במאגר המידע של דבורים והאבקה הגדול ביותר בעולם.

8 ביוני, 2022

שגיא גרוס בקורס משפט סביבתי בפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר אילן

כחלק משיתוף הפעול של משרדנו עם הפקולטה למשפטים באוניברסיטת בר אילן בנושא איכות הסביבה, הרצה עו"ד שגיא גרוס בפני סטודנטים בקורס משפט סביבתי על היבטים סביבתיים בעסקאות מיזוגים ורכישות: DD, מנגנוני שיפוי, השקעות ESG ועוד.

2 ביוני, 2022

קרן קדמה רוכשת את "זריחה תעשיות חלאבין"

עו"ד אילן בלומנפלד, חגית רוס ודור לוי-תם ממשרדנו ייצגו את המוכרים בעסקה למכירת כל מניותיהם בחברת זריחה תעשיות חלאבין לקרן קדמה.

26 במאי, 2022

ברנע: ייצוג סאיט ויז'ן בשתי עסקאות רכישה

סאיט ויז'ן מערכות מידע בע"מ השלימה עסקה לרכישת 100% מחברת טרהויז'ן בע"מ, העוסקת בפיתוח יישום ומתן שירותים בתחום הגיאוגרפי, ומפתחת מערכות מיפוי מתקדמות כבר מעל 30 שנה. כמו כן השלימה החברה רכישת 100% מהזכויות בשותפות טרה-דיזיין מיפוי תלת-ממדי, העוסקת במתן שירותי מידול תלת ממדי. את סאיט ויז'ן מערכות מידע בע"מ ייצגו עורכי הדין אילן בלומנפלד ודור לוי-תם.

24 במאי, 2022

דנאל רוכשת 10% נוספים מהמרכז הרפואי "עיניים"

הרכישה, תמורת 43 מיליון שקלים, תהפוך את דנאל לבעלים של 61% מהמרכז הרפואי. את דנאל ייצגו עורכי הדין אילן בלומנפלד ודניאל קלינמן.

14 באפריל, 2022

קבוצת מגדל משקיעה באנרגיה חלופית בסקנדינביה

קבוצת מגדל משקיעה, ביחד עם שותפות נוספות, במיזמי אנרגיה חלופית של החברות Fu-Gen AG ו-Fu-Gen Assets 4 AB. ההשקעה, בגובה של כמיליארד שח', לוותה על ידי עורכי הדין מיקי ברנע, אריאלה דרייפוס ורועי אנגל

28 במרץ, 2022

ייצוג קבוצת מנורה מבטחים ברכישת מניות קבוצת ניסקו בע"מ

משרדנו ייצג את מנורה מבטחים ביטוח בע"מ, שומרה חב' לביטוח בע"מ ומנורה פנסיה וגמל בע"מ בעסקה במסגרתה רכשה מנורה מניסקו 15% ממניות ניסקו, עבור השקעה של 180 מיליון ₪. עורכי הדין אילן בלומנפלד ודור לוי-תם ליוו את העסקה.

22 במרץ, 2022

ייצוג קבוצת דנאל בהשלמת רכישת מנור מדיקל

עורכי הדין מיקי ברנע, אילן בלומנפלד ודניאל קלינמן ממשרדנו ייצגו את קבוצת דנאל ברכישת מנור מדיקל, העוסקת בתחומי הפונדקאות, תרומת ביציות ובתיווך לתיירות מרפא. עסקה זו מהווה את השלמת רכישת מנור מדיקל על ידי דנאל לפי שווי של 100 מיליון ש"ח.

9 במרץ, 2022

ברנע: ייצוג קבוצת עזריאלי ברכישת חדרי העבודה של לאבס ב-130 מיליון שח

עורכי הדין שגיא גרוס, דניאל קלינמן, איזבל פשייב ודור לוי תם ממשרדנו ייצגו את הלקוח שלנו ברכישת חברת לאבס מידי איש העסקי טדי שגיא. מתחם לאבס במגדל שרונה  כולל חללי עבודה, אולם כנסים, חדר הקרנה, לאונג' וחדר כושר. רשת לאבס הבינלאומית כוללת כמה מתחמי חללי עבודה משותפים בעולם לרבות בלונדון.במסגרת העסקה הענקנו ייעוץ גם בהיבטי דיני עבודה.

7 במרץ, 2022

וורבורג פינקוס משקיעה בחברת MDClone הישראלית

קרן ההשקעות הובילה, יחד עם Viola Growth, את סבב הגיוס, בו גויסו 63 מיליון דולר. MDClone מפתחת פלטפורמות שיתוף וניתוח מידע רפואי. עורכות הדין אריאלה דרייפוס, טל פרייליך וענת אבן-חן ליוו את ההשקעה.

3 במרץ, 2022

חברת Shift4 רכשה את חברת טכנולוגיות הסליקה הישראלית פינרו

Shift4 Payments, חברה ציבורית אמריקאית, רכשה את פינרו לפי שווי של 575 מיליון דולר. עורכי הדין סיימון ג'פה, אריאלה דרייפוס, מאייר ווינקלר, הראל פרלמוטר, חנא דאהר, ופאדי עטאללה ליוו את העסקה.

9 בפברואר, 2022

Inven Capital, Volvo Group VC ו-Ombu Group מכרו את כלל מניותיהן ב'Driivz'.

חברת הסטארטאפ 'דרייבז' נמכרה ל-Vontier, חברת רכב ותחבורה גלובלית. עו"ד סיימון ג'פה, אריאלה דרייפוס, הראל פרלמוטר ופאדי עטאללה ממשרדנו ליוו את העסקה.

10 בינואר, 2022

דיני תאגידים: בין תאוריה לפרקטיקה

אילן בלומנפלד, שותף במשרדנו, הרצה לסטודנטים ולסטודנטיות בקורס תאגידים במכללה למנהל על מיזוגים ורכישות ועל שלבים שונים בעסקאות MA.

3 בינואר, 2022

מגדל משקיעה 20 מיליון דולר ב'טיפה' – חברה ישראלית מתחום הקלין-טק.

משרדנו ייצג את חברת מגדל, שלקחה חלק בסבב ההשקעה של 'טיפה', לצד מילניום פוד-טק ומיטב דש. 'טיפה' מפתחת ומשווקת פתרונות אריזה מתכלים המיועדים לאריזת מזון ומוצרי צריכה שונים אחרים. עורכי הדין איתי גורה וענבר קציר ייצגו את מגדל.

12 בדצמבר, 2021

ברנע: ייצוג קבוצת נתון ובעלי מניות במכירת השליטה בקבוצה בלמעלה מ- 90 מיליון שקל

עורכי הדין שגיא גרוס, דניאל קלינמן ואיזבל פשייב מייצגים את קבוצת נתון ובעלי מניותיה בעסקה למכירת 70% מההחזקות בקבוצה לאפקון החזקות, חברה ציבורית. הקבוצה עוסקת בניהול, שיווק, תפעול ואחזקת נכסים ובטיחות אש.